Că suntem extaziaţi sau exasperaţi, că ne place Edward sau ne place Jacob, că nu-i suferim nici pe unul nici pe altul nu putem contesta popularitatea seriei Amurg. Ca orice produs de succes care se respectă, atât cele patru cărţi, cât şi ecranizările, ajunse astăzi la cea cu numărul trei continuă să mobilizeze oamenii în librării şi cinematografe, să aprindă discuţii şi să nască fani.
Stephenie Meyer a găsit uşor calea spre inima adolescenţilor, reinventând povestea frumoasei şi a bestiei (la fel de frumoase, de data aceasta) într-un cadru fantasy populat cu creaturi familiare, în care speciile nu mai sunt de mult o barieră în calea sentimentelor năvalnice. Fără să fie excesiv de violentă, fără să protretizeze exemplar obiceiuri tabu ale adolescenţilor, dar reuşind să întregească o combinaţie inspirată de horror şi romance, Stephenie Meyer a stabilit un adevărat mainstream pe piaţa de carte (seria Jurnalele Vampirilor şi Casa Nopţii muşcă şi ele pe urmele tematicii de interes) . Dar probabil că ştiţi toate acestea iar cei ce nu ştiţi (Dumnezeule, chiar nu ştiţi?) înseamnă că v-aţi străduit să nu le luaţi în seamă.
După ce a organizat lansări cu personalitate, a pregătit cadoul ideal pentru orice tânăr şi, mai recent, după ce a împărţit insigne cititorilor, Editura Rao pregăteşte o nouă surpriză, atât fanilor, cât şi necunoscătorilor, prilejuită de proiecţia în România a unei ecranizări mult aşteptate. Este vorba de Eclipsa (al treilea film din seria Amurg) ce va avea premiera pe 2 iulie.
Vineri, 2 iulie 2010, e bine să fiţi cu ochii pe ceas! Pe toată durata zilei, vom avea parte de nu mai puţin de 12 eclipse la casele de marcat de la Librăria Şt.O.Iosif din Braşov şi la Libris Star Braşov, când preţurile a două titluri din seria Amurg vor fi mascate de generozitatea Editurii Rao. Dacă se întâmplă să vă aflaţi în locurile menţionate la ore fixe şi dacă se întâmplă să cumpăraţi cartea „Eclipsa-ediţie de film” sau „Eclipsa„ veţi primi GRATUIT la alegere, volumele „Lună nouă – ediţie de film” sau „Lună Nouă – cartea ilustrată a filmului„.Avem 12 volume pe care le vom face cadou şi 12 posibili norocoşi… întrebarea este: aceşti norocoşi vor fi din rândul fanilor gata să profite de orice ocazie pentru a achiziţiona volumul cu coperta filmului sau din rândul curioşilor care cred că merită să ducă la bun sfârşit o lectură căreia nu i-au dat prea multe şanse până acum?