Recenzie carte: „Să nu ne facem de râs în fața furnicilor” de Iv cel Naiv

E inginer la bază, visător profesionist, donator universal de poezie și salvator în viața de zi cu zi. Autocaracterizarea îi aparține celui care a luat prin surprindere internetul și publicul cititor din România cu pseudonimul Iv Cel Naiv. Din 2009 și până în prezent Iv cel Naiv este autorul care a preferat să își ascundă… Continue reading Recenzie carte: „Să nu ne facem de râs în fața furnicilor” de Iv cel Naiv

LibFest, târgul de carte online Libris – 130 de lansări, dialoguri cu autorii momentului și reduceri de până la 80%!

„Experiența culturală dintr-un târg de carte este definită de interacțiunea cu autorii, de discuțiile și dezbaterile pe marginea cărților, de volumele cu autograf și de noutățile editoriale. Ne-am propus să transferăm această experiență în online și am reușit să aducem alături de noi nu doar un număr impresionant de titluri și volume disponibile, ci și… Continue reading LibFest, târgul de carte online Libris – 130 de lansări, dialoguri cu autorii momentului și reduceri de până la 80%!

Scriitori la infinit – Stephen King, regele horrorului, bestsellerurilor și ecranizărilor de succes

Stephen King este un autor american recunoscut pentru romanele sale de groază, pentru ficțiunea supranaturală, de suspans, crime, science-fiction și fantezie. Cărțile sale s-au vândut în peste 350 de milioane de exemplare și multe au fost transformate în filme, seriale de televiziune și cărți de benzi desenate. În cărțile sale, autorul a explorat aproape orice… Continue reading Scriitori la infinit – Stephen King, regele horrorului, bestsellerurilor și ecranizărilor de succes

Romane de dragoste contemporane. Marile povești de dragoste ale literaturii

În articolul precedent am vorbit despre câteva dintre cele mai frumoase povești de dragoste clasice. O alegere sigură și înțeleaptă pentru o seară de lectură desăvârșită poate fi, se pare, un roman semnat de Jane Austen, Charles Dickens, Mircea Eliade, Alexandre Dumas sau chiar un volum în care s-a revărsat imaginația deosebită a unei surori… Continue reading Romane de dragoste contemporane. Marile povești de dragoste ale literaturii